måndag 20 oktober 2008

Margret Gudmundsdottir

Hejsan världen! Mitt namn är Margret Gudmundsdottir och även jag kommer att förse denna bloggen med ett inlägg då och då. Jag är 17år gammal och läser Samhällsprogrammet med inriktning på ledarskap här på Sannarpsgymnasiet i Halmstad. Jag är medlem i SSU Halmstad och sitter med i SSU Hallands Distriktsstyrelse som Internationell ledare. Mina hjärtefrågor inom politiken är klimatpolitik, internationella frågor och jämställdhet.

Varför valde jag att gå med i SSU? Ett enkelt svar: jag vill vara med att göra Sverige och världen till ett bättre ställe att leva och bo på. Anledningen till att jag valde SSU till det är för att SSU är det ända rätta mina vänner, tro inget annat.

Där hade ni en liten presentation av mig, Maggan. I eftermiddag är det stor manifestation i Varberg eftersom alliansledarna kommer dit, wiho ska bli roligt.

Dags att bege sig till skolan

Signed by
MargretGudmundsdottir

Inga kommentarer: