måndag 20 oktober 2008

Elena Jumrukovska


Tjena tjena!

Mitt namn är Elena och jag kommer nu härma det alla andra skrivit ^^

Jag är 20 år, ibland yngre ibland äldre. Bor i Halmstad och jobbar som miljöambassadör/projektledare på ABF SydHalland.

Det jag kan säga kort om vad jag gör är att jag försöker lyfta frågor om hållbar utveckling på ett kul och enkelt sätt! Framför allt till ungdomar. Inte för att vi är framtiden utan för att vi är NU och det är NU vi behövs. (Sen är vi gamla)


Jag blev "värvad" till SSU för ett år sen på en fest i en hytt på Viking Line av en annan SSU'are!

Sen dess har jag gått med i Internationella gruppen och nu är jag sugen på att jobba mer med feministiska frågor eftersom feminism var den första politiska frågan som fick mig att brinna.


Bloggvärlden för mig har mest setts som ett substitut för alla "lägereld"-träffar människor brukade ha och jag har väl varit en aning anti. Så jag får se vad jag tillför!


Ses ikväll kamrater! Peace out!

Inga kommentarer: