måndag 20 oktober 2008

Angelika Forsman

Hej kamrater!

Jag heter Angelika Forsman och är 17 år gammal. Bor både i Knäred och i Halmstad i med jag studerar Samhälle Ekonomi på Drottning Blankas gymnasieskola.

Tänkte även berätta lite om några av mina politiska uppdrag och hjärtefrågor!

Jag sitter mitt andra år som ordförande i SSU Laholm, Facklig-politisk ledare i distriktstyrelsen och sitter även med i Mona Sahlins ungdomspanel :)
Fackliga frågor och kriminalpolitik är mina hjärtefrågor. De berör mig mest och jag brinner verkligen för dem!

Jag gick med i SSU eftersom jag alltid har varit politiskt engagerad mer eller mindre. Den socialdemokratiska politiken har alltid legat mig och min familj varmt om hjärtat och jag tyckte att det var dags att börja agera.

Jag kommer att informera er om vad jag och min kommun hittar på för politiska aktiviteter, om fackliga aktiviteter. Exempel Blockad-utbildningar etc. :) Om ni vill kontakta mig kan ni hitta min uppgifter på www.ssuhalland.se .

Ta hand om er!
Angelika

Inga kommentarer: