fredag 6 mars 2009

Rapport :)

Tjaa :)

Mötet med Mona Sahlin och ungdomspanelen gick toppen, det var jätte roligt och lärorikt.
Vi fick även besök av Carin Jämtin som vi hade en diskussion med.

Vi gick igenom områdena klimat och livsstil där vi lade fram våra förslag samt arbetade angående våran Rapport som vi i ungdomspanelen ska släppa till partiets årskongress i Stockholm i år :) Där kommer vi i ungdomspanelen även delta!

Mer information kommer efter kongressen
Tyvärr kan jag göra er besvikna med att några bilder blev det inte av då det ej fanns tillfälle samt var man så fokuserad på arbetet.

Men på kongressen lovar!! jag att fota en massa som jag ska dela med mig av samt till ssu hallands bilddagbok. Adressen till den är http://ssuhalland.bilddagboken.se/p/main.html
Kolla gärna in sidan samt våran egna hemsida www.ssuhalland.se

Nu ska jag snygga till mig för att sedan bege mig till Helsingborg :)

Ta hand om er kamrater
Angelika Forsman
Ordförande
SSU Laholm

Inga kommentarer: